środa, 10 lipca 2013

Przepis na filet z kurczaka z rydzami i oscypkiem

 Przez moje problemy ze zdrowiem i brak możliwości wychodzenia z domu byłam skazana na lezenie albo bolesne chodzenie po kuchnii. Usiedziec w łóżku nie mogłam więc wzięłam sie za garnki ;)


       RYDZE I OSCYPEK W PIERSI Z KURCZAKA

 Troche obawiałam się o wynik mojej improwizacji jednak miło się zaskoczyłam 
                                                                                                          FARSZ     

                           Proporcje na 4 osoby 
                            4 plasterki oscypka 
                 Łyzeczka Oregano
       Rydze
                Łyżeczka Bazylii
                Łyżeczka Soli zmiękczającej mięso 

                            I na patelnie !
                    Smazyc na maśle przez 10 minut 






W tym czasie możemy zająć się rozbiciem naszych piersi ;) 



  •  Jeśli Macie czas Możecie sie skusić na włożenie mięsa do mojej magicznej mikstury nadającej mu świetnego aromatu i idealnej twardosci.
                                             Warto zostawić mięso na dłużej niż 10 Minut :)

                          Liść Laurowy
                              Pieprz
                            Majeranek
                            Bazylia
                            Czosnek
                       Oliwa z Oliwek
                             Woda



  • Czas nafaszerować nasze mięso 
Najlepiej wkładać farsz w szersze strony kurczaka a potem zawijac pozostałe "otwarte ściany " naszego de volleia do środka . 

  • Porcjami "na oko"tworzymy panierkę i maczamy w niej mięso -o kolejności nie musze Wam pisać :)


  • Mięso wkładamy do piekarnika i pieczemy godzinę przy temperaturze 150 stopni 


                                    W tym czasie możemy zastanowić sie co zjemy z tym kurczakiem :)
                                                    (Mnie osobiście naszła ochota na sos Tzaziki i delikatne puree)
  

TZAZIKI

Sos tzatziki jest banalnie prosty do zrobienia i bardzo aromatyczny.
  • 1 ogórek szlarniany
  • 1 jogurt naturalny/grecki
  • Przyprawa do sosu 


                             ..... gotowe ! 

Do młodych ziemniaków dodalam jeszcze  2 łyżki śmietany, trochę czosnku, majeranku ,soli i pieprzu . 



           Nowatorski obiad gotowy ! 


                     Smacznego ! 


                                        Xoxox Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you for visiting our blog. Each one of your comments means the world to us.
Zuza&Kasia